Here is a description of the location. It can contain HTML elements, like links.

Sniego zonos žemėlapis

Slidinėjimo kurortai jau greitai

Žemėlapis

Kaunas – Val Gardena – Kaunas

BLOGAS 2009-10-11 komentarai 0
parašė Justas

Įdomusis pasiruošimas

Į Val Gardenos kalnus važiuoju jau bene 5 kartą, tačiau kiekvieną kartą atrandi vis ką nors naujo. 1200km „Dolomiti Superski“ trasų išbandyti per savaitėlę sunkiai įmanoma, todėl smagu dar kartą sugrįžti į labai gerai pažįstamą vietą.

Nakvynę pradėjome užsisakinėti dar vasaros viduryje, nes norėjome idealios vietos St.Christinos miestelyje prie pat keltuvo, tačiau vos vos pavėlavome. Tad teko tenkintis viešbutėliu su pusryčiais Ortisei miestelyje. Aplamai, Val Gardena susideda iš trijų miestelių, kurie išsidėstę paeiliui vienas už kitą aukštesnėje vietoje – Ortisei, St.Christina ir Wolkenstein. Vien Val Gardena turi daugiau nei 100km trasų, todėl ką veikti yra visų tipų slidinėtojams.
Išvykti turėjome tuoj po kalėdų, o grįžti sausio 7 dieną. Naujųjų metų sutikimas Alpėse taip pat intrigavo. Važiavome keturiese, slides vežėmės – kas savo nuosavas, kas nuomavosi vietiniame Kauno nuomos punkte. Žinoma, inventorių nuomotis lietuvoje žymiai pigiau, o jei dar yra bagažinė ant mašinos stogo – jokių problemų su vietos ieškojimu. Taigi, 4 nakties išvykstame iš Kauno.

Kaunas – Val-Gardena

Muitinėje su Lenkija ilgai neužtrukome, todėl dar prieš pietus buvome Varšuvoje. Deja, pakeliui link jos teko susimokėti 300eur oficialią baudelę policijai. Būkite atsargesni, nes mus nufilmavo be spec. žymių automobilis, sekęs gana ilgai iš paskos. Labai nenuliūdę keliavome toliau. Pasisekė, kad tuo metu niekur Europoje nesnigo, kelias buvo sausas ( baiminomės tik dėl sniego kiekio Alpėse). Jau gerai sutemus pasiekėme Čekijos pasienį su Austrija, kur ir nakvojama jau keli metai iš eilės jaukiame Mikulov miestelio viešbutėlyje.

Atsikelę gana anksti, vėl i kelią. Austrijos ir Italijos „autobanai“ labai puikūs, todėl galima greitai važiuoti. Dar nesutemus pasiekėme Ortisei. Val Gardenoje galėčiau būti gidas, todėl viešbutį randame iš karto. Spaudžia šaltukas ir savininkas patikina, kad dirbtinio sniego pagaminta užtektinai.

Slidinėjame

Dar vakare nuėjome nusipirkti skipasų, nes rytais būna didokos eilės. Pirmą rytą padarome apšilimą lengvesnėse trasose, saulėtoje kurorto dalyje „Col Raiser“. Sniego trūkūmas, ir gana ryškus. Pasitaiko ledo, todėl trasų kokybė tik patenkinama. Savaitės bėgyje išbandėme geriausias trasas, apvažiavome „Sellaronda“ – tai didelis ratas dolomitų kalnais. Pamatai vis naujų trasų, todėl tikrai verta pabandyti. Man asmeniškai labiausiai patinka greitos, sportinė trasos. Jų daugiausiai randama ties St.Christinos miesteliu, iš ten patogiausia užsikelti. Kuomet oras -10 ir daugiau, nevertėtų slidinėti šiaurinėje pusėje, kadangi saulės ten nera, o važiuojant greitai tikrai šalta. Nebent jūsų stilius slalomo. Be abejo, šį kurortą galima pagirti dėl minimalių eilių prie keltuvų, taip pat dėl tokiomis sąlygomis neblogai paruoštų trasų, kuomet natūralaus sniego praktiškai nėra. Smaugiausia slidinėti , žinoma, yra nuo ankstyvo ryto, kada trasos dar nesugadintos kitų slidininkų. Tuomet ir važiuoti galima drąsiau, ir jaustis saugiau. Kavinių gausa trasose tikrai pagirtina. Jų mėgėjams Val Gardena – tikras rojus. Galima degintis po saule ir gurkšnoti vietinį vynelį – verta pabandyti.
Manau, jog vaikams šis kurortas taip pat labai tinkamas – slėniuose visa šalia viešbučių esti mokyklos su gan neblogomis trasomis. Atsipalaidavimui dažnas viešbutis turi savo SPA centrus, na o Ortisei miestelio baseinas su sauna yra tikrai gera vieta atsipalaiduoti po gero slidinėjimo.

Reziumė

Taigi, kad ir kaip gaila būtų palikti Italiją, tenka. Tačiau įspūdžių daug, nuotaika tik šiek tiek slogi. Ryte išvažiuoti neskubame, nakvoti stosime pravažiavę beveik visą Čekiją, netoli Čekijos-Lenkijos pasienio, jaukioje pilaitėje. Kelias namo Lenkijos keliais visada sunkus, ir ilgas, tačiau laimingai pasiekiame lietuvą.

Val Gardenoje jaučiasi Itališka dvasia, gera nuotaika. Smagios trasos, paprastai puikus jų paruošimas ir didelė įvairovė. Gaila, kad su sniegu mums nenusisekė, pradėjo snigti kaip tik išvažiuojant. Kiekviena kelionė turi savo skonį, ir Alpių nepalyginsi su Slovakija, todėl geriau nuvažiuoti kartą toliau nei du kartus arčiau. LINKIU SNIEGO !!!

Kitos naujienos:

Proza. Moterys ir slidės 1
Slidinėti daugiau negalima 12
Livigno gidas 17
Slidinėjimas Val Cenis Vanoise 12

Žinutės neprisiregistravusių narių forume, skelbimuose, straipsniuose bus rodomos tik po administratoriaus patvirtinimo.