Here is a description of the location. It can contain HTML elements, like links.

Sniego zonos žemėlapis

buciokas
2014-08-21 22:00:11
Statusas: Narys
 Sveiki, kas buvote siame kurorte, gal galite pasidalinti ispudziais ir patarimais. Kazkaip uzkliuvo akis,ir norisi siemet ismeginti, kaip ten trasos,ju paruosimas, sniegas , apygendinimas ir t.t. Gal apgyvendinimo kontaktu turite, aisku kaip visuomet norisi kuo pigiau Pirma syk planuoju i Italija vaziuoti, tai man pas juos kazkaip viskas daug sudetingiau lyginant su austrais Aciu uz bet kokia info.
Giedrius55555
2013-01-16 16:06:26
Statusas: Narys

Yra 1-a laisva vieta kelionei ir slidinejimui i regiona Aosta Valley, Italija (busime ir La Thuile)

Isvaziuojame diena 2013-01-18, gryztame ryte 2013-01-27.

Vaziuoja 11 zmoniu (6 vaikinai ir 5ios merginos), butumete 12-as. Kompanija tikrai draugiska ir linksma.

Gyvename bendrai issinuomuotuose apartamentuose su atskirais miegamaisiais ir visais patogumais. Pusryciai ir vakariene bendri.

Visas bendrai patirtas islaidas dalinames po lygiai (bendras kuras, apartamentu nuoma, maistas ir t.t.). Numatoma keliones samata (kelione, gyvenimas, maistas, skipass 6iom dienom - apie 1800 Lt).

Smulkesne info telefonu 8 685 58252

Dzebdze
2012-04-09 23:35:45
Statusas: Narys

Trečią dieną važiavome į LaThuile-La Rosiere regioną, nuo viešbučio apie 70km ir 1,2h kelio. Jis jungia du regionus: slidinėjama Italijoje ir Prancūzijoje. Vykome įspūdingu Aostos slėniu, kuris visas nusėtas senovinėmis pilimis ir gražiais miesteliais. Deklaruojam 160km trasų. Slidinėjama 1500m -2600m aukštyje. Startavome LaThuile, kaip ir kituose regionuose iš pat ryto lėkėm į patį tolimiausią regiono tašką La Rosiere (nors tiesa čia iš ryto apsukome ratą raudona 7 trasa iki pat pradinio taško, nes manėme, kad po pietų ji bus pažliugusi). Išvažinėjome beveik visas trasas- patikusias ir ne po vieną kartą. Nebandėme tik 24, 2 ir 1 prancūzų pusėje ir 6 ir 5 italų pusėje. Pora kartų pasedėjome baruose- labai įspūdingas vaizdas bare Plan du Rapos prancūzų pusėje (plane pažymėtas „T“ raide) Prancūzų pusėje nemažai važinėjome pačiame krašte-prie modernaus-greito Roches Noires Exp keltuvo. Ten yra ir snow parkas ir slalomo trasa, kuria labai smagiai pralėkėme ir nors mėlyna, bet tikrai nebloga, ilga 12, 13 trasa. Taip pat labai linksma buvo išbandyti kroso trasą po keltuvu Le Fort. Po to norint grįžti pas italus reikia nemažą atkarpą pavažiuoti bugeliu. Rusų forumuose buvau skaitęs, kad kai kam sunkoka visur paslidinėti ir spėti su bugeliu grįžti, bet aš manau, kad bent vidutiniškai slidinėjančiam tai neturėtų sukelti jokių problemų. Italų pusėje labai patiko 23 juoda, kurią keletą kartų nusileidome. Taip pat įspūdingos 2 ir 3 juodos- 3-oje vyksta varžybos ji posūkiuose aptverta, plati, labai kintančio ir įdomaus reljefo ir buvo geros kokybės net dienos pabaigoje, nes eina mišku, šešėlyje ir labai mažai žmonių - rekomenduoju J Pabaigai kokią spėjau susidaryti nuomonę per vieną dieną- regionas visapusiškas, jame rastų veiklos bet kas ir sportininkai ir pradedantieji. Yra visko, užtrasinio slidinėjimo irgi iki valios (aišku ne kovo pabaigoje). Tiesa prancūzų pusėje trasų žymėjimas skiriasi nuo žemėlapio (tą skaičiau ir forumuose), taip pat ir kai kurios trasos trečdalis išlyginta, kita dalis palikta sušalę gubriai (vienu žodžiu prancūziškai J). Regione tikrai būtų ką veikti dvi tris dienas.