Here is a description of the location. It can contain HTML elements, like links.

Sniego zonos žemėlapis

Tema sukurta 2012-04-09 16:52:18

2013-01-16 00:03:16
Statusas: Narys

Keletas praktinių patarimų- gal pravers. Pirkti patarčiau bilietus po 204EUR į kuriuos įeina dvi dienos kituose Aostos slėnio kurortuose. I Zermatą papildomai primokėjus 30EUR (tik italų pusėje !!)tik tą dieną kada leidžia keltis, nes kaip minėjau viršus dažnai būna uždarytas. Mes padarėme klaidą, tą dieną kai buvome nusprendę čiuožti į Zermatą iš ryto dėl vėjo buvo uždarytas viršus, bet po to atidarė ir mes nučiuožėme į Šveicariją, bet ten tarpiniame keltuve kasos nedirbo, tad turėjome leistis į patį Zermatą ir ten pirkti papildomą bilietą- tikslaiu mūsų turėtą perprogramavo. Bet tai jau kainavo 39EUR, o ne 30 kaip Italijoje ir laiko sugaišome. Tad PATARIU papildomą dieną slidinėjimo Šveicarijoje pirkite ITALIJOS pusėje. Na o tas papildomas 30EUR išleisti tikrai buvo verta Slidinėjimas Zermate, o ir vaizdai, servisas visai kitoks...
2013-01-15 23:45:16
Statusas: Narys

Šiemet vėl teko pabūvoti Červinijoje. Pasitvirtino "vėjuoto" kurorto statusas. Kai kituose Aostos slėnio kurortuose vėjo beveik nebuvo, pasilikusieji Červinijoje skundėsi dėl stipraus vėjo ir uždarytų viršutinių trasų.
tt
2012-04-10 15:14:31
Statusas: Svečias
Nu viena diena, tai dar ne rodiklis. Bet jei ir forumuose apie tai minima, tai kirminui ką veikti jau yra
na as neuztikau tokiu pasisakymu, nors, aisku, labai daug nesiknisau. Vienas pazistamas buvo 2 sezonus Zermatt, tai irgi to fakto neminejo, bet teks bandyt pasiklausinet placiau....  Gyveni zmogus, ir mokaisi
Darijus
2012-04-10 14:49:54
2012-04-10 12:05:01
Statusas: Narys

Kas liečia slidinėjimą Zermatte parašysiu, gal šiandien vakare.Kaip minėjau ski pasą pirkčiau tik italų pusei, o jei persikelčiau į Zermattą ten primoki 30Eur ir slidinėji be problemų. Iš karto pirkti su Zermattu manau neapsimoka (žymiai brangiau), nes gali ne visada į jį papulti, kuo teko ir mums įsitikinti. Su vėjais tai tikrai ten neprognozuojama- buvau skaitęs forumuose, bet nelabai įsivaizdavau. Mūsų slidinėjimo savaitę oras buvo puikus, o ten kalno viršuje penktadienį siautė toks vėjas... O kalno viduryje buvo ramu ir švietė saulė, nors saulė švietė ir viršuje. Slidinėjant Červinijoje kaukė visada turi būti kišenėje Šiaip tai kaip minėjau aprašymo pradžioje, kad aš būsiu subjektyvus, nes mes slidinėjome kaip sportininkai, nusileisdami trasa tik po kartą, kad susipažinti su regionu. Kitu metu laiku mačiau, kad ten yra tikrai nemažai užtrasių, o su Zermattu tai slidinėjimo per akis. Bet va turbūt pirmas toks regionas, kuri aš mačiau, kad būtų taip priklausomas nuo oro sąlygų
tt
2012-04-10 10:20:42
Statusas: Svečias
Hm. Mano kito sezono planai (su seimyna) buvo nukreipti butent i Cervinia. Po tamstos aprasymo pradejo kirbeti abejoniu kirmeliukas..... Gal daugiau komentaru bus? Butent kas liecia ta vejo putima ant kalno - galimybe slidineti Zermatte kas diena, o gyventi pas makarnoscikus.....
2012-04-09 16:52:30
Statusas: Narys

Iš karto padarysiu įžanga, kad perspėčiau iš anksto į mano rašliavą žiūrėti rezervuotai. Aš būsiu šiek tiek subjektyvus, nes tai išplaukia iš situacijos: važiavau vienas - be šeimos, slidinėjome kovo paskutinėmis dienomis, visuose kurortuose buvome po vieną dieną, tik Červinijoje tris. Mus vežiojo mikroautobusas nuo viešbučio durų, visa kompanija (7 žmonės) buvo daugmaž vienodo lygio, pajėgūs slidininkai. Vieni net slidinėję Antarktidoje, kiti ne vienus metus Alpėse, viena kompanijos moteris 3-čios vietos laimėtoja tarp mėgėjų. Paminėjau tai tam, kad neiššaukčiau bereikalingų ginčų. Ką aš čia išdėstysiu gali netikti poilsiaujant su šeimomis, pradedantiesiems slidininkams ir didelio komforto ir relakso mėgėjams.

Pradėsiu nuo Červinijos, nes mes šalia gyvenome ir daugiausia slidinėjome. Apie kitus kurortus Zermat, Monte Rosa, Courmayeur ir La Thuile-La Rosiere parašysiu atitinkamose rubrikose, prie atitinkamų šalių ir kurortų. Kultūrinių ir istorinių dalykų nerašysiu, juos lengvai galima rasti kurortų aprašymuose.

Taigi, gyvenome mes Aostos slėnyje Antey-Saint Andre miestelyje, apie 10 km iki Valtournence miestelio ir keltuvo ir apie 25km iki Červinijos. Gyvenome kukliame viešbutuke-rezidencijoje - Bellevue apartamentuose. Kambariai kuklūs, bet tvarkingi ir pilnai sukomplektuoti: spintos, virtuvėlė, LCD TV, seifas, dušas, plaukų džiovintuvas, balkonas ir t.t. Žodžiu viskas ko reikia. Tiesa nebuvo batų džiovyklų, bet kai slėnyje temperatūra buvo +22 C, tas nelabai rūpėjo. Internetas tik pirmame aukšte fojė-registratūroje. Viešbutukas šalia pagrindinio kelio į Červiniją, bet dauguma miegamųjų į kiemo pusę. Artimiausia parduotuvė už kelių km ir šiaip aplinkui jokių pramogų, bet, kaip minėjau, mums tas nerūpėjo, nes vakare norėjosi tik poilsio. Keldavomės taip, kad prie keltuvų būtume pirmi (du kartus patys pirmi į kabinas įlipome J), o iš trasų nusileisdavome 16:30.

Červinijos regionas deklaruoja apie 150 km trasų (su Zermattu 350km). Slidinėjimo aukštis nuo 2000m iki 3480m. Yra didžiausias Europoje snow-parkas. Ilgiausia trasa 7-Ventina apie 12km ilgio. Ski pasus ėmėme visam Aostos slėniui su galimybe dvi dienas slidinėti Zermatte (pasinaudojome tik vieną dieną), mokėjome 270Eur. Manau geriau pirkti bilietą be Zermatto, o jei bus geras oras, tiksliau nebus vėjo ir papulsi į Šveicariją, ten apačioje primokėsi 30Eur ir galėsi slidinėti.

Pirmą dieną kėlėmės iš Valtournence miestelio. Miestukas labai jaukus. Aš turbūt jame rinkčiausi gyventi, nes Červinija labiau panaši į Prancūzijos kurortus su daugiaaukščiais ir labai daug rusų. Aišku, kas mėgsta pramogas ir naktinį gyvenimą, ten jų rastų žymiai daugiau. Pirmą dieną planavome daugiau žvalgybinę, kad kitomis galėtume staigiai persimesti į Zermatą ir saugiai bei laiku grįžti. Visos trasos kaip tokiam laikui - kovo pabaigai - tikrai buvo neblogos kokybės. Rytais kietokos, po pietų viršuje geros, o apačioje sumušti kupstai šlapio sniego, bet tai didelių problemų nekėlė- nusileisdavome iki pat Valtournenche miestelio 1524m aukštyje, nors kaip paskui sužinojome, kad ta raudona 1 trasa lygtais uždaryta buvo, bet nesupratome kodėl, nes žemių buvo tik paskutinius 10m iki automobilių aikštelės. Pirma slidinėjimo diena buvo sekmadienis, tai labai daug buvo vietinių su vaikais, tai ir trasos buvo labiau suvažinėtos, o ketvirtadienį ir penktadienį buvo geriau. Valtourence slėnyje lygtais vienas keltuvas „f“ yra dengtas  šešiavietis ir greitas, nors ir kiti neblogi, tai prie jo neblogos raudonos trasos 5; 15 ir 6 - jomis ir linksmiausia važinėti, keltuvo apačioje nebloga kavinukė. Šiaip labai nebloga trasa turėtų būti (ne pavasarį) 1 į miestelį. Kaip minėjau, slėnyje buvo apie 20 laipsnių šilumos, kalno viduryje apie -2 šalčio, ant ledyno apie -10 šalčio. Persimesti į Červinijos slėnį reikia viršuje, netrumpą atkarpėlę pavažiuoti bugeliu. Šis slėnis didesnis, keltuvai modernesni, barų daugiau ir t.t. Bet vis tiek neįsivaizduoju, ką ten reiktų veikti visą savaitę. Siūlyčiau vengti mėlynų trasų slėnio viduryje, ten labai daug vaikų ir jos tikrai lėkštos. Labai įdomi juoda 59, prisiglaudusi prie Materhorno - tikrai geras nuolydis viršuje. Man geriausia buvo raudona 29 raudona, bet ją sunkoka atrasti. Aš ją irgi radau tik antrą dieną ir tik važiuodamas paskui mergaites sportininkes- joje vyksta varžybos, nes viršuje yra starto budelė, vietomis buvo aptverta ir šonuose stovėjo patrauktos vėliavėlės po varžybų. Ji pasislėpusi už iškyšulio ir dauguma (kaip ir mes) nuvažiuodavo arba mėlyna 26, arba raudona-juoda 24. O trasa super- labai geras reljefas, plati ir keltuvas superinis(„C“ Pancheron)- automatinis- pats užsidaro-atsidaro su minkštomis šildomomis sėdinėmis. Tai aš paskutinę dieną ten pusę laiko praleidau. Šiaip pravažinėjome visas trasas, nebuvau tik kampe kur kelia keltuvas dvivietis G Cieloato, nes ten žemokai ir užkampis ir tik viena-dvi trumpokos trasos. Patiko kavinukė, kur susikerta 39 ir 7 trasos (ir kituose forumuose rekomenduoja), bet prie jos senovinis ir smarkiai per kojas kertantis keltuvas- mačiau kaip iš jo iš kokio 1,5m iškrito senukas. Pabaigai apibendrinant regionas neblogas (ypač turint omenyje galimybę slidinėti Zermatte) manau aš dar čia grįšiu su šeima. Į ką ypač siūlyčiau atkreipti dėmesį, tai visada pasitikrinti iš ryto galimybę persimesti į Šveicariją, ir jei tokia yra tuo nedelsiant pasinaudoti, nes to iš anksto susiplanuoti neįmanoma. Buvau prisiskaitęs apie vėjus viršuje (kad nupučia padėtas kuprines ir t.t.),dėl to kelias į Šveicariją dažnai būna uždarytas, bet neįsivaizdavau ant kiek jie stiprūs. Apačioje šviečia saulė- vėjelio nė menkiausio. Viršuje vėjas neišpasakytas- keltuvai stoja kas kelias minutes, tabaluojasi skersai pasvirę,(tada ir pasijaučia visi uždarų keltuvų privalumai) čiuožiant nuo kalno raudona trasa vėjas vos nesustabdo, atplėštą nuo trasos sniegą drebia į veidą kaip kokia žvyro barstymo mašina. Vienu žodžiu- košmaras. Dėl to paskutinę dieną nepapuolėme į Šveicariją ir praradome sumokėtus pinigus, nors kaip minėjau apačioje oras idealus ir visą savaitę švietė saulė.Išvakarėse buvome Zermate –oras ir slėnyje ir viršuje buvo idealus. Tai sunku įsivaizduoti kokios sąlygos būna sausio mėn. Tai trumpai tiek J. Jei yra klausimų- stengsiuos atsakyti.