| |||
---|---|---|---|
Statusas: Svečias | Taip, tu teisus, jeigu tikslas nučiuožti kiekviena trasa tik po vieną kartą, tai ne tik Tartrai, bet ir pusė Austrijos, Italijos ir kt. kurortų atkrenta, nes ten nėra po 600 km trasų! Bet jei tu slidinėji daugiau už trasų, o ne jomis, tai patikėk, net ir tuose pačiuose Tatruose dar ir kaip yra ką veikt. Buvau ir Alpėse ir Žemuose Tatruose. Ir šiemet vėl grįžtu į Tatrus vien dėl šito: http://www.sniegozona.lt/?mod=blog&act=view&lang=lt&id=895 | ||
| |||
Statusas: Narys | galiu pakomentuoti koks jausmas po poros savaiciu ismalus 3 slenius nuvaziuoti i Liepkalni: jeigu tavo tikslas tik paturistauti, t.y.daryti safarius, pravaziuoti kuo daugiu trasu ir pamatyti kuo daugiau graziu vaizdu, tai,zinoma nei Liepkalnis,nei Druskininkai, nei slovakai taves netenkins. Bet jeigu tu negali be slidinejimo gyventi ir tavo tikslas sita sporta kultivuoti nuolat ir tobulinti savo ciuozimo technika, tai uztenka vienos trasos ir tam gali uztekti net Liepkalnio, nekalbnt jau apie Tatrus. | ||
| |||
Statusas: Svečias | |||
| |||
Statusas: Narys | |||
| |||
Statusas: Svečias | taip, pernai važiavau Radom, Kielce, Krakow, keliai tikrai visur puikūs ir dabar nėra remontų, tik skaičiuojant pro Piotr Tribunalski, Katowice ir Krakow, gaunasi greičiau, nes autostrados gaunasi, bet šiek tiek reikia mokėti ir laikas sutrumpėja kelionės ne tiek ir daug, bet važiuojant magistrale nuovargio mažiau. Manau, abu keliai daugmaž lygiaverčiai ir geri. Ten pro Žyviec tai jokiu būdu, nes šiuo emtu dar ir remontai | ||
| |||
Statusas: Svečias | Mes nuo Ruzomberoko iki Liptovski mikulas nevarom per mokama. tas salutinis visada buvo pakenciamas. Ten tie eksta 3 km ir 5 min ilgesnio kelio nera tokie tragiski ir neverta moket 35 euru. turėjai omenyje 35 Lt? pernai važiavau, kai buvo labai daug sniego ir kamščiai, tai labai padėjo ta autostrada, enbuvo gaila tų 10 UER :) | ||
| |||
Statusas: Narys | |||
| |||
Statusas: Svečias | |||
| |||
Statusas: Svečias | Seniau vaziavom per Kielca, Krokuva. Bet dabar gal bandysim taip: https://maps.google.com/maps?saddr=Kaunas,+Lithuania&daddr=49.1642274,19.3010357+to:49.0558963,19.4711799+to:Liptovsk%C3%BD+Mikul%C3%A1%C5%A1,+Slovakia&hl=en&ie=UTF8&ll=50.436516,21.280518&spn=3.904985,10.821533&sll=52.227799,21.082764&sspn=0.938756,2.705383&geocode=FUCvRQMdNr1sASlD02excCLnRjG8izfH4NFLYQ%3BFcMv7gIdq4ImASkx20mnDq8VRzF71JIX0vGgNg%3BFZiI7AIdSxspASnVGbcVTaAVRzFMkBVEyCVCHw%3BFTb07AIdRUMrASndSX9BMpkVRzHjREf0cBT0WA&oq=Lip&dirflg=t&mra=ls&via=1,2&t=m&z=7
Reiktu pasitikslinti ar padaryta autostrada nuo warsuvos iki katovicu, ir ar ji nemokama. Gal kas zino?
Isvaziuojam vakare, ryte jau ant kalno. Aisku bent pora vairuotoju turi buti. Dar permečiau šį maršrutą, jis akivaizdžiai trumpiausias, tačiau ta paskutinė dalis nuo Žyviec labai lėta ir su remontais. Pabandžiau padėliot geriausią marštutą ir neabejoju, kad jis yra toks: Vienintelis minusas, šiekt tiek mokamų kelių, dalis autostrados slovakijoje nuo Ružomberok iki Mikulaš, 10 EUR, bet sutaupai daug laiko, ypač turint omenyje, kad tai paskutiniai kilometrai. Ir dar nuo Katowice link Krakow autostrada A4, pirmyn ir atgal 36 zlotai (30 Lt). Taigi, 65 litai už kelius ir kelionė tikrai pagerėja ir pagreitėja, be jokių remontų. | ||
| |||
Statusas: Svečias | Maršrute, kurį įkėlei, nėra mokamų kelių. Gal net būtų greičiau, jei nuo Varšuvos į Piotr Trinalskij važiuotum per Lodz, bet tuomet būtų mokama autostrada, ilgesnis kelias, tai neaišku, kur būtų greičiau. Bet tavo maršrute, šiuo metu vyksta remontai prieš pat sieną, t.y. nuo gyvenvietės Žywiec, ten vienoje vietoje greitis ribojamas 40 km/h, o kitoje- netgi reguliuojamas šviesoforų, todėl toje atkarpoje gali kažkiek užstrigti, ypač jei intensyvesnis eismas. Pagal planus tuos remontus turi už baigti iki sausio 31, o kaip bus- sužinos tie kurie važiuos :) nuo varsuvos iki lodzes dar nemokama autostrada, bet ten neverta vaizuoti, nieko nelaimesi, nes nuo lodz iki trybunalski ilgai uztruks, ir kilometru padauges |
Email: info@sniegozona.lt